Menu
16. travnja 2024.
Ako se pitate zašto vaša tvrtka treba imati web stranicu u 2024. godini i zašto je to važno za vaše poslovanje pročitajte naš članak gdje smo izdvojili neke od najvažnijih razloga zašto biste trebali imati web-stranicu u 2024. godini.
Jedan od najčešćih razloga zašto je važno izraditi web stranicu jest potreba za pravovremenim informiranjem klijenata. Ako se često nalazite u situaciji gdje konstantno telefonski ili putem e-maila odgovarate na ista pitanja o vašim proizvodima ili uslugama onda biste odmah trebali razmisliti o izradi web-stranice.
Web-stranica pomoći će vam u informiranju posjetitelja o najčešće postavljenim pitanjima kao što su:
Klijenti kojima izrađujemo web-stranice najčešće započinju od informativnog dijela web-stranice i vrlo često navode da web-stranicu trebaju baš zbog uštede vremena na odgovaranje na upite korisnika.
U tom slučaju na jednom mjestu možete odgovoriti na sva ova pitanja prije nego što vas klijent odluči nazvati te automatizirati jedan važan dio svog poslovanja.
Zamislimo klijenta koji pretražuje internet u potrazi za određenom uslugom ili proizvodom na određenom području. Na primjer – klijent je u potrazi za restoranom koji ima transparentne cijene jela, navedeno radno vrijeme i vidljivu dostupnost.
Neke od ovih informacija može pronaći na vašim stranicama društvenih mreža ili na Google profilu, ali može se neugodno iznenaditi ako je jelovnik zastario ili je restoran popunjen do zadnjeg mjesta baš u trenutku kada klijent dolazi k vama.
Izradom profesionalne web-stranice imate mogućnost unaprijed informirati klijenta o mogućim izmjenama u jelovniku, radnom vremenu i gužvama i time zadobiti povjerenje novog korisnika te potaknuti njegovu odluku da posjeti / kontaktira baš vas.
Prva i druga točka izravno utječu na privlačenje novih klijenata. Kako?
U slučaju prodaje proizvoda dobra informiranost (cijena, mogući popusti, fotografija proizvoda, mogućnosti isporuke i sl.) potiče klijenta da prizvod naruči baš kod vas. Na taj način web-stranica vas izdiže iznad konkurencije koja u tom trenutku možda nema tražene podatke.
Ako pak u svom poslovanju nudite usluge – npr. vlasnik ste teretane, dječje igraonice, vrtića, restorana ili bilo koje slične djelatnosti koja se izvodi u određenom prostoru onda npr. fotografije prostora, dostupnost rekvizita koje koristite i slične informacije također potiču klijente da se brže odluče baš za vaše usluge.
Uz sve navedeno važno je napomenuti da je web-stranica aktivna 24 sata dnevno. Klijenti bez obzira na vaše radno vrijeme u bilo kojem trenutku imaju mogućnost informirati se o vašim proizvodima i uslugama.
Zamisite vašu web-stranicu kao jumbo plakat pored ceste – ali nikad ga ne zamijeni neka druga reklama, dostupan je i osvijetljen 24 sata dnevno i svi vozači ga vide jasno u bilo kojem dijelu dana ako prolaze tom cestom.
Ako ste novi u svom poslovanju onda vam je nužna vidljivost na internetu. Neki od najvažnijih koraka jesu izrada Google poslovnog profila, izrada profila na društvenim mrežema te izrada web-stranice.
Svi ovi koraci omogućuju vam vidljivost na internetu koji je neizostavan alat za pronalazak proizvoda i usluga gotovo svim današnjim klijentima.